رنگ های استفاده شده برای درب ورودی خانه عمدتا در سه رنگ گرم، سرد و خنثی است و جدیدترین رنگ های پسند شده رنگ های گرم هستند. شما می توانید با استفاده از درب های رنگ کوره ای شرکت آذر فلز پایون، منظره ورودی ساختمان خود را متفاوت کنید.

درب های ورودی علاوه بر تاثیر در ظاهر ساختمان، به موفقیت فروش ساختمان کمک می کند. برای بسیاری از خریدارانی که برای خرید یا اجاره خانه می آیند، ظاهر درب ورودی به طور قابل توجهی بر تصمیم نهایی آنها تأثیر می گذارد.

راهنمایی انتخاب رنگ ها مورد استفاده برای درب ورودی

رنگ های کوره ای مایع در صنایع رنگ و پوشش تولید می شوند و در زمینه رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی کاربرد فراوانی دارند. به عبارت دیگر رنگ های پودری الکترواستاتیک بهترین نوع رنگ های صنعتی هستند که کمترین آسیب را بر محیط زیست می گذارند و سلامت کارگران را به خطر نمی اندازند. در حال حاضر طیف وسیعی از رنگ های کوره ای برای رنگ آمیزی سطوح مختلف استفاده می شود. انتخاب رنگ پودری یا الکترواستاتیک مایع به نظر کارخانجات مصرف کننده بستگی دارد، اما به نظر می رسد رنگ های پودری برای کوره بهترین گزینه برای صنایع فلزی باشد.

یکی از مهم ترین قسمت های خط تولید درب های فلزی در کارخانه، آماده سازی درب ها قبل از رنگ آمیزی می باشد. آماده سازی سطح برای رنگ آمیزی به معنای پاک کردن هرگونه کثیفی، ذرات جامد، ذرات چربی، روغن و هر چیزی است که مانع از چسبیدن رنگ به سطح در می شود.

منتظر تماس شما با کارشناس های شرکت آذر فلز پایون به شماره تماس 02174013 برای راهنمایی و خرید درب ورودی می باشیم