نسل جدید درب های فلزی برش لیزی، تلفیفی از هنر و زیبایی

۲۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

درب چوبی رنگی انتخابی جذاب و مدرن در دکوراسیون خانه

درب چوبی رنگی برای دکوراسیون درب ورودی خانه یا سایر قسمت های داخلی آپارتمان ها و خانه های مسکونی، یک عنصر مهم در طراحی محل سکونت به سبک مدرن شناخته می شود. درب های ورودی خانه در قسمت بیرونی، علاوه بر اینکه نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد، در موفقیت فروش واحد مسکونی نقش دارند. بسیاری از خریداران که برای خرید یا اجاره خانه های مسکونی مراجعه می کنند، نمای درب ورودی بر تصمیم‌گیری نهایی آنها تأثیر زیادی خواهد داشت.

مدل و طرح درب ورودی چوبی مدرن


ادامه مطلب 

۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

روش هایی جذاب و مقرون به صرفه برای نو ساختن درب های خانه

روش نو ساختن درب های خانه با کمترین هزینه به گونه ای که هم مقرون به صرفه باشد هم جذابیت و زیبایی را در ورودی ساختمان ها ایجاد کند، برای ساکنین خانه ها اهمیت زیادی دارد. درب ورودی خانه، اولین مکانی است که مهمانان شما با آن برخورد خواهند کرد. درب های ورودی که احساس آرامش بخش، گرم و دوست داشتنی را به مهمانان القا کنند، به منزله این است که شما با آغوش باز، پذیرای آنها بوده اید. زمانی که نمای درب ورودی ساختمان شما چندان مطلوب نباشد، در نگاه اول، اثر خوشایندی بر روحیه مهمانان ایجاد نخواهد کرد.

تغییراتی هر چند کوچک در نمای درب ورودی ساختمان می تواند یک ایده هیجان انگیز باشد. نو ساختن درب های خانه در حال حاضر با کمترین امکانات و به دور از صرف هزینه های هنگفت امکان پذیر است. تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا با روش های کم هزینه برای نو سازی درب های خانه آشنا شوید.
رنگ آمیزی، ساده ترین راهکار برای نو سازی درب خانه

رنگ آمیزی، ساده ترین راهکار برای نو سازی درب خانه

شاید از مدل ها و رنگ های درب های ورودی خانه یا درب های اتاق خسته شده اید و قصد دارید تغییرات یا تحولاتی را در آنها ایجاد کنید؛ نو سازی درب ها با رنگ آمیزی، هزینه زیادی برای شما ایجاد نمی کند و فقط کافیست رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و دست به کار شوید.




ادامه مطلب

۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آشنایی با مدل های گوناگون و زیبا برای درب پاسیو

فضای پاسیو در آپارتمان های مختلف و خانه های ویلایی توسط درب پاسیو با انواع و مدل های مختلف، از فضای اختصاصی اتاق ها مجزا می شود. انواع مدل های این درب ها در بازار موجود هستند و هر کدام جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند. مکانی که فضای سبز، گل ها، گیاهان را برای ساکنین خانه به نمایش می گذارد، به عنوان پاسیو شناخته می شود.

مهم نیست که اندازه و ابعاد آشپزخانه یا سالن نشیمن شما در ساختمان چه اندازه باشد، آنچه اهمیت دارد این است که هنگامی که درب پاسیو را باز می کنید، نمای بی نهایت زیبا برای شما به وجود آید. پاسیو، تعاریف مختلفی در فرهنگ کشور های مختلف دارد اما عموماً مکانی که فضای سبز، گل ها، گیاهان یا نمایی از منظره طبیعت را برای ساکنین خانه به نمایش می گذارد، به عنوان پاسیو شناخته می شود.

آشنایی با مدل های گوناگون و زیبا برای درب پاسیو





ادامه مطلب

۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

معرفی انواع قفل ضد سرقت و کاربردهای هرکدام

نسل جدید قفل های امنیتی یا قفل ضد سرقت با قابلیت های متنوع و با استفاده از فناوری های هوشمند به بازار معرفی شده اند. قفل های الکترونیکی درب ورودی ساختمان به ساکنین این اجازه می دهد تا درب ورودی را از طریق نرم افزار، فشردن چند دکمه و یا استفاده از ریموت کنترل، باز یا بسته کنند.

انتخاب و خرید قفل برای درب ورودی ساختمان ها شاید در نگاه اول، مسئله ای بسیار کم اهمیت می باشد اما در حقیقت به منزله یک سد امنیتی برای ساختمان محسوب می‌شود؛ بنابراین لازم است در انتخاب بهترین قفل ضد سرقت در ورودی ساختمان ها حساسیت بیشتری به خرج داده شود. نسل جدید قفلهای امنیتی با قابلیت های متنوع و با استفاده از فناوری های هوشمند به بازار معرفی شده اند. قفلهای الکترونیکی درب ورودی ساختمان به ساکنین این اجازه می دهد تا درب ورودی را از طریق نرم افزار، فشردن چند دکمه و یا استفاده از ریموت کنترل، باز یا بسته کنند.

معرفی انواع قفل ضد سرقت و کاربرد هرکدام

 

استفاده از قفل ضد سرقت در مدل های مختلف متناسب با نیاز ساختمان و مدل درب ورودی در انواع متفاوت با فناوری الکترونیکی امکان پذیر است. در این مطلب با انواع قفل های ضد سرقت برای درب ورودی ساختمان آشنا می شوید.



ادامه مطلب 

۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تکنولوژی برش لیزری چیست

تکنولوژی برش لیزری فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده می‌شود؛ امروزه این فناوری در صنعت به شدت مورد توجه و استفاده است. فرآیندی که با تاثیر موثر بر روی فلز با کاهش هزینه ها و حفظ بالاترین سطح ایمنی محصول نهایی را با بالاترین کیفیت ایجاد میکند.

برش لیزری با تمرکز بر قدرت لیزر با توان بالا، باعث ایجاد برش بر روی سطوح میشود. درواقع طبق این فرآیند انرژی جذب شده روی ماده به گرما تبدیل میشود و این گرما ماده را بخار میکند.

در دستگاه برش لیزری، پرتو لیزر به‌صورت متمرکز به سطح ماده مورد نظر هدایت می‌شود و در طی آن سطح مورد نظر می‌تواند ذوب شود، سوزانده شود، تبخیر شود و یا حتی توسط جت گاز منفجر شود. درواقع، می‌توان گفت که عمل دستگاه برش لیزر بر روی سطح، به جنس ماده برش خورده بستگی دارد و اگر سطح فلزی باشد آن را ذوب میکند.

تکنولوژی برش لیزری فلزات




ادامه مطلب

۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بهترین و زیباترین چیدمان برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

شاید تاکنون به طور جدی به دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام در محل زندگی خود فکر نکرده اید، اما با توجه به تغییرات شگرفی که در سبک زندگی در جامعه امروزی به وجود آمده است، اکنون بهترین فرصت برای آن است که در مورد تغییر سبک زندگی خود و چیدمان دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام در داخل آپارتمان بیاندیشید.

تفاوتی نمی‌کند که در آپارتمان های کوچک یک خواب زندگی می کنید و یا در پنت هاوس های لوکس در مرتفع ترین آسمان خراش ها ساکن هستید؛ آنچه اهمیت دارد این است که محیط زندگی خود را به گونه ای طراحی کنید که احساس لذت بخش، همراه با آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

بهترین و زیباترین چیدمان برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

با استفاده از بهترین طرح ها و رنگ ها قادر خواهید بود بهترین تغییرات را در آپارتمان اجراکنید، به گونه ای که احساس خوشایندی به ساکنین منتقل کند.

 

نکته جالب در این مورد آن است که طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام، صرفاً منتهی به آپارتمان های مسکونی نمی‌باشد؛ هتل ها به ویژه هتل های ۵ ستاره با رتبه بالا، مهمانپذیرها، پانسیون های اقامتی و سایر مراکز تفریحی که خدمات شنا و حمام را ارائه می‌دهند، می توانند به نوعی از دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام بهره گیرند.




ادامه مطلب

۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جنوبی یا شمالی بودن ساختمان به چه معناست؟

جهت یابی نقشه ساختمان در اجرای پروژه ها به طور عمومی با تغییرات فصلی در مسیر تابش نور خورشید و الگوی وزش باد در ارتباط است. جهت گیری مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های مسکونی، کارایی انرژی ساختمان را افزایش می‌دهد، هزینه ها را کاهش داده و آن مکان را به یک ساختمان راحت و ایده آل برای زندگی مبدل می کند.

شاید تاکنون نامی از ساختمان های شمالی و یا جنوبی و یا سایر ساختمان هایی که در جهت های مخالف ساخته شده‌اند شنیده باشید! هنگام خرید خانه، جهت یابی ساختمان های مسکونی اهمیت زیادی دارد چرا که میزان ورود نور و هوای مطبوع را به ساختمان تعیین می کند.

جهت یابی در اجرای پروژه های ساختمانی به طور عمومی با تغییرات فصلی در مسیر تابش نور خورشید و الگوی وزش باد در ارتباط است. جهت گیری مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های مسکونی، کارایی انرژی ساختمان را افزایش می‌دهد، هزینه ها را کاهش داده و آن مکان را به یک ساختمان راحت و ایده آل برای زندگی مبدل می کند.

اصول مناسب و صحیح یابی جهت یابی در اجرای پروژه های ساختمانی

طبق اصول صحیح جهت یابی در اجرای پروژه های ساختمانی، جهت یابی مناسب نوعی از جهت گیری است که با در نظر گرفتن تمام ویژگی های ساختمان از نظر بهره وری انرژی بتواند نیاز به حرارت و خنک سازی را کاهش داده و یا حتی از بین ببرد. همین عوامل منجر به کاهش هزینه های انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و حتی تامین رفاه بیشتر در ساختمان میشود.

در جهت یابی در اجرای پروژه های ساختمانی، تغییرات فصل زمستان و تابستان در راستای مسیر خورشید و همچنین جهت و نوع وزش باد، بارش باران و برف و سرمای هوا به طور دقیق در نظر گرفته می شود.



ادامه مطلب

۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

معماری های شگفت انگیز جهان؛ تلفیقی از هنر، خلاقیت و دانش تخصصی

ساختمان هایی با معماری های شگفت انگیز، طرح ها و مدل هایی را به نمایش می گذارند که در اوج خلاقیت و هنر، شگفتی بیننده را برمی‌انگیزد. مهندسان، طراحان ساختمان و معماران معروف از سراسر جهان در حوزه طراحی معماری انواع بناهای ساختمانی فعالیت می کنند اما تنها تعداد محدودی از آنها قادرند طرح‌ها و ایده‌های جذاب از معماری های شگفت انگیز را برای پروژه های ساخت و ساز ارائه دهند.

یک معماری منحصر به فرد و حیرت انگیز که با هنر و خلاقیت، طراحی و اجرا شده باشد در حقیقت، مرزها و قانون های موجود در دانش معماری را در هم می شکند و موجب می گردد طرح هایی به مرحله ساخت مبدل شوند که مانند آنها قبلاً هرگز وجود نداشته است.

معماری های شگفت انگیز جهان؛ تلفیقی از هنر، خلاقیت و دانش تخصصی

معماری های شگفت انگیز در جهان باستان

شاید تاکنون نامی از آثار تاریخی و باستانی در سراسر جهان نظیر اهرام مصر، برج ایفل، برج پیزا، خانه اپرای سیدنی،آمفی تئاتر کولوسئوم و یا شهر باستانی اِفِسوس شنیده باشید! این بناها تنها تعداد انگشت شماری از معماری های خاص در جهان باستان هستند. در این میان، اهرام مصر، منحصر به فردترین معماری سازه های سنگی را به خود اختصاص داده است. درک این مسئله که در زمان بسیار دور، چگونه تخته سنگ های عظیم بدون هیچ وسیله ای، چنان ماهرانه این بناهای اسرارآمیز را به وجود آورده‌اند، بسیار دشوار است! معماران دوران بی شک، مهارت های ویژه ای داشتند.




ادامه مطلب

۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سازه های پیش ساخته، فناوری نوین در دنیای معماری

سازه های پیش ساخته عبارتند از انواع سازه و قطعات که در مکانی غیر از محل نصب پروژه های ساختمانی طراحی و ساخته می شوند؛ سپس به محل ساخت و ساز، منتقل شده و در محل مورد نظر نصب می گردند. مصالح و مواد ساختمانی نوینی به دنیای سازه های پیش ساخته معرفی شده است. این مصالح در حقیقت به عنوان نسل جدید مصالح ساختمانی تلقی می شوند که مزایا و فواید زیادی را برای مهندسان و پیمانکاران ایجاد می کنند. این مدل سازها، کارآمد با کیفیت بالا و متناسب با بودجه مالی متفاوت قابل تهیه هستند. شاید درک واضحی از این سازه ها برای بسیاری از افراد کار دشواری باشد. با مطالعه این مطلب به طور کامل و کوتاه با این مفهوم آشنا خواهیم شد.

جنس سازه های پییش ساخته چیست؟







ادامه مطلب

۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

معرفی منزل مجلل و زیبای جسیکا آلبا در جنوب کالیفرنیا

جسیکا آلبا، متولد ۲۸ آوریل ۱۹۸۱، بازیگر و مدل آمریکایی است که فعالیت بازیگری خود را از ۱۳ سالگی آغاز کرد. در این قسمت می خواهیم به بررسی دکوراسیون خانه زیبای او بپردازیم.

جسیکا آلبا نه تنها در نقش آفرینی هایش در دنیای هنر بسیار موفق است بلکه امرزه نیز به عنوان یک کار آفرین و موسس موفق شناخته میشود.

او صاحب یک شرکت برای فروش محصولات بی خطر و سازگار با محیط زیست برای خانواده هاست .که از لحاظ محیط زیستی دغدغه وی قابل تقدیر است.

با تمام این موفقیت ها پس جای تعجب نیست که او قادر به خرید املاک بورلی هیلز به ارزش ۱۰ میلیون دلار باشد.

دکوراسیون منزل جسیکا آلبا

 

ملک وی به سبک ساحل شرقی ساخته شده است و در لبه ی یک تپه شیب دار قرار دارد. دارای یک آشپزخانه بزرگ، اتاق مهمان،یک غذاخوری و یک حیاط خلوت بی نظیر اطراف خانه است.




ادامه مطلب

۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰