نسل جدید درب های فلزی برش لیزی، تلفیفی از هنر و زیبایی

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

نمای بیرونی ساختمان، نزدیک درب ورودی را با گلدان های بتنی متفاوت جلوه دهید

درب ورودی ساختمان از جهات بسیاری مورد توجه مهندسان و طراحان دکوراسیون قرار دارد. بسیاری از طراحان نمای ساختمانی عقیده دارند نوع و طرح متریال که برای ساخت نمای خارجی یک ساختمان به کار می رود، نقش اصلی را در زیباسازی نما ایفا می کند؛ اما هنرمندان حوزه تزئینات و طراحی دکوراسیون، نظر دیگری در مورد نمای بیرونی ساختمان ها دارند.

ایده هایی برای تزیین و زیبا سازی ورودی منزل با گلدان های بتنی

ایده هایی برای تزیین و زیبا سازی ورودی منزل با گلدان های بتنی

هنرمندان و طراحان دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها از دیدگاه هنری به قضیه زیباسازی فضای اطراف درب ورودی ساختمان نگاه می کنند؛ بر اساس نظر طراحان، هر ابزار، طرح، رنگ و یا مدلی که بتواند جلوه ای متفاوت در فضا ایجاد کند می تواند به عنوان یک فاکتور طراحی دکوراسیونبه کار رود.


ادامه مطلب

۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

۲۰ مدل پنجره جدید و مدرن برای تحول در خانه های امروزی

پنجره ها در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها معنا و مفهوم متفاوتی دارند؛ مدل های پنجره که از جنس های مختلف ساخته شده اند، جلوه متمایزی با درب ورودی برای یک ساختمان ایجاد می کنند. پنجره ها به معنای یک دریچه هستند که بر روی دیوارها برای عبور هوا و نور خورشید در نظر گرفته می شوند. همان قدر که زیبایی درب ورودی ساختمان اهمیت دارد، نمایی که پنجره ها در دکوراسیون بیرونی خانه یا فضای داخل ساختمان ایجاد می کنند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

20 مدل پنجره جدید و مدرن برای تحول در خانه های امروزی

مدل های انواع پنجره بر اساس طراحی روز، مدل های مدرن، رنگ ها، سلیقه های مشتریان، تغییرات و تحولات صنعت درب و پنجره و همچنین متریال جدید، طراحی و تولید می شوند. هر مدل از پنجره ها برای یک ساختمان با نما و نوع کاربری متفاوت طراحی شده است.



ادامه مطلب

۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ایده های جذاب استفاده از فرش در دکوراسیون ورودی منزل و آپارتمان

 

ایده های جذاب استفاده از فرش در دکوراسیون ورودی منزل و آپارتمان

دکوراسیون ورودی ساختمان ها تعیین کننده زیبایی واقعی آن مکان هستند. هر چه این طرح ها حرفه ای تر و جذاب تر اجرا شوند، جلوه های بسیار خیره کننده و تأثیر گذارتری در فضای ورودی ساختمان به وجود می آیند. در این راستا، طراحان دکوراسیون در محل درب ورودی ساختمان از ایده ها، ابزارها و مدل های مدرن استفاده می کنند؛ فرش و پادری، نمونه ای از این ابزارهای طراحی دکوراسیون ورودی می باشند.

ایده های جذاب استفاده از فرش در دکوراسیون ورودی منزل و آپارتمان

ایده های جذاب استفاده از فرش در دکوراسیون ورودی منزل و آپارتمان

آنچه در ساختمان های مدرن امروزی به عنوان دکوراسیون ورودی می شناسیم در حقیقت همان نمایی است که پس از ورود به داخل ساختمان با آن رو به رو می شویم؛ بسیاری از آپارتمان ها در محل درب ورودی ساختمان به راهروها ختم می شوند، بنابراین برای طراحی دکوراسیون این قسمت می توان از فرش هایی با ابعاد مناسب استفاده کرد.



ادامه مطلب

۲۵ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اصول ست کردن پرده با رنگ مبل و فرش در دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی منزل و ست کردن اشیای آن به دلیل افزودن زیبایی به داخل خانه از دغدغه های بانوان بوده و بسیار برایشان اهمیت دارد و به نظم داخلی اشیای منزل حساسیت زیادی نشان می دهند.

اصول ست کردن پرده با رنگ مبل و فرش در دکوراسیون منزل

اصول ست کردن پرده با رنگ مبل و فرش در دکوراسیون منزل

سِت کردن پرده با رنگ مبل و فرش یکی از سخت ترین انتخاب برای خانم های خانه بوده ولی به توصیه طراحان دکوراسیون بین پرده، فرش و مبلمان از نظر رنگ باید هماهنگی وجود داشته باشد.

اصول ست کردن پرده با رنگ مبل و فرش در دکوراسیون منزل

اصول ست کردن پرده با رنگ مبل و فرش در دکوراسیون منزل

برای سِت کردن این اشیا در منزل در گام اول باید مبلمان دلخواه خود را خریداری کرده و سپس براساس طرح و رنگ آن پرده و فرش را انتخاب نمایید بطور مثال اگر مبلمان شما سفید و ارغوانی باشد باید پرده سفید را انتخاب کرده و با والان های ارغوانی، فرش نیز باید رنگی روشن داشته باشد تا اشیای منزل هماهنگی با یکدیگر داشته باشند ولی اندکی تفاوت در رنگ وسایل منزل بد نبوده و اگر همه در یک رنگ باشند جالب نخواهد بود و در تلاش باشید تا از دو یا سه رنگ در سِت کردن اشیا استفاده کنید.

 

 

ادامه مطلب 

 

۲۴ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مجموعه ۱۰ مدل لوکس و مدرن از درب ورودی باغ و ویلا

مجموعه ۱۰ مدل لوکس و مدرن از درب ورودی باغ و ویلا

درب ورودی باغ و ویلا به عنوان یک دکوراسیون نمای بیرونی فضای سبز، باید جذاب، منحصر به فرد و بسیار خیره کننده باشد. درب هایی که در محل ورودی باغ، فضای سبز در خانه های ویلایی و یا مکان های تفریحی شخصی استفاده می شوند در بهترین و زیباترین مدل ها باید طراحی شده باشند چرا که زیبایی نمای بیرونی را تغییر می دهند.

نمونه مدل شیک و جذاب از درب ویلایی ساده

نمونه مدل شیک و جذاب از درب ویلایی ساده

انواع متریال برای ساخت درب ورودی باغ و ویلا به کار می رود. این درب ها معمولاً از جنس فلز ساخته می شوند تا علاوه بر زیبایی بتوانند امنیتی کافی را نیز تأمین کنند

نمونه مدل شیک و جذاب از درب ویلایی ساده

نمونه مدل شیک و جذاب از درب ویلایی ساده

معمولا درب هایی که برای ورودی باغ و فضای سبز به کار می روند از جنس فلز ساخته می شوند. این درب ها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، مقاوم تر بوده و در ابعاد متفاوت تولید می شوند. فناوری های نوین امروزی در تولید انواع درب ورودی باغ، نسل جدیدی از این درب ها را به بازار ارائه کرده است. امنیت درب ورودی باغ که از فلز ساخته شده است در مقایسه با درب های چوبی بسیار بیشتر است.د.


 

ادامه مطلب

۲۱ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

روانشناسی رنگ ها در چیدمان فضای داخلی منزل

رنگ ها بر روح و روان افراد بیشترین تاثیر را داشته و با روان آنان بطور مستقیم در ارتباط می باشند و رنگ ها در زندگی افراد به گونه های مختلفی مشاهده می گردند. رنگ ها و ترکیب درست آنان تاثیر بسیاری در دکوراسیون منزل و جذابیت و زیبایی آن دارد، رنگ ها هر کدام در نوبه خود تاثیر روانی ویژه ای بر روی روحیه افراد دارند و برخی از آن ها سبب شادی و ناراحتی افراد شده و در برخی موارد ترکیب چند رنگ، حس خاصی در روحیه فرد به جای می گذارد.

در طراحی دکوراسیون منزل انتخاب رنگ مناسب برای دیوارها، سقف و سایر اشیای منزل از نظر روانشناسی بسیار حائز اهمیت می باشد و از فاکتورهای مهم

در انتخاب رنگ برای اشیای خانه، زیبایی و تاثیر روانی آن می باشد. هر فرد با توجه به روحیه ای که دارد و شخصیت فردی خود رنگ خاصی را مد نظر داشته و با دقت به پیرامون خود می توان به این مسئله پی برد. دکوراسیون منزل با رنگ های مختلف نیز نشأت گرفته از روحیات فردی بوده و طراح با توجه به خواست طرف اقدام به این کار می نماید.

دکوراسیون فضای داخلی خانه با رنگ آبی که از رنگ های سرد بوده و بیشتر در مواقعی که به تنهایی بصورت طیف و سایه های مختلف استفاده می شود و این رنگ خود در ایجاد محیطی آرام و ایده آل موثر بوده و برای سرویس بهداشتی و اتاق خواب مناسب می باشد.

 

 

 

ادامه مطلب

 

۱۹ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جذاب ترین ایده های دکوراسیون حیاط

اگر یک طراح دکوراسیون باشید قطعاً به دکوراسیون حیاط هم به اندازه طراحی دکوراسیون داخلی خانه اهمیت می دهید. بسیاری از خانه های قدیمی و حتی ویلاهای امروزی دارای حیاط هستند. بدیهی است که ساکنین خانه های ویلایی ترجیح می دهند حیاط خانه آن ها هم به زیبایی نمای داخلی خانه باشد. خوشبختانه تغییرات و تحولات دنیای دکوراسیون، ایده های جذاب و بسیار هیجان انگیزی را برای زیباسازی حیاط خانه ها ارائه می دهند.


دکوراسیون حیاط نه تنها برای ساختمان های مسکونی، بلکه برای محوطه فضای سبز اداره ها و سازمان ها هم می تواند اجرا شود. برای پیاده سازی طرح های زیبا برای این نوع از دکوراسیون، تخصص، دانش حرفه ای دکوراسیون و البته کمی سلیقه و خلاقیت با هم ادغام شوند تا نمایی متفاوت و منحصر به فرد در حیاط یک خانه ویلایی به وجود آید.

 

 

ادامه مطلب 

۱۸ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰