نسل جدید درب های فلزی برش لیزی، تلفیفی از هنر و زیبایی

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۵ اصل مهم در انتخاب و خرید فرش مناسب برای آپارتمان

انتخاب یک فرش مناسب از نظر طرح و رنگ و اندازه برای داخل آپارتمان در قسمت های مختلف، برای تمام خانواده ها اهمیت دارد. اکثر افراد تمایل دارند فرش‌هایی را خریداری کنند که از نظر رنگ، متناسب با دکوراسیون سایر مبلمان و اسباب و وسایل باشد. به این ترتیب نکاتی وجود دارد که در خرید فرش می تواند به شما کمک کند. انتخاب فرش، نه تنها در زیبایی دکوراسیون داخل آپارتمان نقش دارد، بلکه سایر مصالح نظیر کفپوش ها، کاغذ دیواری و پرده ها نیز می توانند زیبایی نمای فرش را تکمیل کنند.

نکات مهم در خرید فرش مناسب برای آپارتمان

5 اصل مهم در انتخاب و خرید فرش مناسب برای آپارتمان

 به دوام و بافت فرش دقت کنید

قبل از اینکه برای خرید فرش مناسب اقدام کنید مشخص کنید این فرش را قرار است در کدام قسمت آپارتمان قرار دهید. دوام و استحکام بافت فرش در قسمت های مختلف اهمیت دارد؛ به طور مثال فرش هایی که در سالن نشیمن، سالن پذیرایی و راهروی ورودی قرار می‌گیرند باید استحکام فوق العاده بالایی باشند؛ چرا که رفت و آمد افراد زیادی در این قسمت انجام می گیرد. از طرف دیگر، فرش مناسب برای اتاق کودکان و یا اتاق خواب باید دارای بافت لطیف تر و نرمی بیشتری باشد. معمولاً رفت و آمد در اتاق شخصی کمتر است، بنابراین فرش این قسمت از نظر زیبایی اهمیت بیشتری دارد.




ادامه مطلب

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۳:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

افتتاح شعبه مشهد محصولات پایون؛ درب فلزی مشهد

درب فلزی مشهد به عنوان مرکز معتبر خرید و فروش انواع درب فلزی شرکت پایون، مفتخر است انواع درب های ساختمانی برای نصب در آپارتمان ها، مجتمع های مسکونی، پارکینگ، ویلا و مراکز اداری را برای مشتریان ارائه دهد. محصولات درب فلزی پایون با کیفیت بی نظیر و حداکثر ایمنی توانسته اند سهم بزرگی از بازارهای داخلی و همچنین سهم قابل توجهی از بازارهای خارجی را به خود اختصاص دهند. این درب های ساختمانی از نظر فناوری طراحی و تولید، مواد اولیه و زیبایی ظاهری، بسیار بی همتا و بی نظیر هستند. درب های فلزی پایون که در شعبه درب فلزی مشهد ارائه شده است، نیاز بسیاری از پروژه های ساختمانی در شهر مشهد را برآورده کرده به گونه ای که در مدت کوتاهی توانسته اند نظر مهندسان و صاحبان آپارتمان ها را به خود جلب کنند.

افتتاح شعبه مشهد محصولات پایون؛ درب فلزی مشهد

درب فلزی ساختمانی، محبوب ترین و پر طرفدارترین درب های موجود در بازار هستند. انتخاب و خرید این درب ها از نظر تامین ایمنی ساختمان، اهمیت زیادی دارد. برنامه ریزی های دقیق برای شعبه درب فلزی مشهد برای محصولات پایون در نظر گرفته شده است، نیاز مشتریان را در حوزه خرید درب فلزی در مشهد به طور کامل تحت پوشش قرار می دهد. دوام و استحکام فوق العاده بالا و عدم دسترسی سارقان به قسمت های مختلف درب های فلزی پایون، مهمترین ویژگی بارز برای این محصولات عنوان شده است.



ادامه مطلب

۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۴:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

۲۰ ایده زیبا و جذاب برای طراحی کتابخانه های منزل

اگر جزو افرادی هستید که به کتاب خواندن علاقه مندید و تقریباً ساعات بیکاری خود را ترجیح می دهید مطالعه کنید، می توانید یک مجموعه زیبا از کتاب های متنوع که برای شما ارزشمند هستند را در آپارتمان خود طراحی کنید. با طراحی کتابخانه در داخل آپارتمان می توانید کتاب های مورد علاقه خود را با سلیقه شخصی در داخل قفسه ها بچینید؛ حتی می توانید مجله ها و سایر کتاب هایی که کمتر در دسترس هستند را در کتابخانه قرار دهید. یک طراحی منحصر به فرد و جذاب برای کتابخانه می تواند نمای داخل آپارتمان را به شیوه ‌ای متفاوت و به سبک مدرن جلوه دهد.

نکات مهم در طراحی کتابخانه منزل

نکات مهم در طراحی کتابخانه منزل

برای طراحی کتابخانه و محیط داخل آپارتمان از هر فضایی که در اختیار دارید می توانید استفاده کنید. ایجاد یک کتابخانه در داخل آپارتمان فضای زیادی را اشغال نمی کند؛ کنار یک اتاق کوچک هم می تواند مکان مناسبی برای طراحی یک کتابخانه باشد. در طراحی دکوراسیون کتابخانه برای داخل آپارتمان به موارد زیر دقت داشته باشید



ادامه مطلب

۲۴ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نکاتی مهم که در مورد نصب و تعویض درب های ساختمانی باید بدانید

اگر به دنبال تعمیر یا تعویض درب های ساختمانی هستید، نکاتی را در این مطلب بیان می‌کنیم که برای شما قطعاً مفید خواهد بود؛ تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی را در مورد انواع درب، چهارچوب و نکات مهم در نصب آن ها به دست بیاورید…

اولین ایده که برای تعویض درب های یک ساختمان در یک قسمت مشخص به ذهن فرد می رسد این است که لنگه درب را از چهارچوب خارج کند، قسمت های فرسوده شده را دور بیندازد و تجهیزات جدید را جایگزین کند؛ این مسئله شاید در نگاه اول، ساده باشد اما اگر در هنگام نصب درب های ساختمانی به نکات فنی و بسیار دقیق توجه نشود، عملیات نصب با شکست روبرو خواهد شد. در حال حاضر انواع درب ساختمانی در بازار وجود دارند که از جنس های مختلف و در ابعاد متفاوت تولید می شوند؛ کوچکترین اشتباه در خرید تجهیزات یا درب برای نصب در ساختمان، نه تنها هزینه و بودجه مالی را به هدر می‌دهد، بلکه موجب نقص در نصب درب ها خواهد شد. به همین دلیل، توجه به مهمترین نکات که در ادامه مطلب به آن اشاره می شود، ضرورت دارد.

نکاتی مهم که در مورد نصب و تعویض درب های ساختمانی باید بدانید

ظریف ترین نکات برای نصب درب ساختمان

نصب انواع درب از لحاظ نصب درب های جدید و تعویض درب های قدیمی مورد توجه قرار می گیرند.




ادامه مطلب 

۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۴:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی آپارتمان های مسکونی

آینه های دکوراتیو یکی از زیباترین عناصری هستند که برای دکوراسیون داخلی آپارتمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. زیبا ترین طرح ها و اشکال برای انواع آینه های تزئینی قابل اجرا هستند. تفاوتی نمی کند متراژ آپارتمان چقدر باشد و یا اینکه کدام مکان برای نصب آینه ها انتخاب شده باشد، آنچه اهمیت دارد این است که آینه های تزئینی به راحتی قابل نصب بر روی دیوارها هستند و تقریباً می‌توان آنها را با تمام مدل های دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد.

حس بسیار لذت بخش و جذابی است اگر با استفاده از طریق آینه های تزئینی، درخشندگی و تلألو یکی از قسمت های داخل آپارتمان را دو چندان کنیم. طراحی دکوراسیون به سبک شگفت ‌انگیز با سبک های مدرن از طریق آینه های تزئینی که به صورت تلفیقی با چوب و فلز طراحی شده اند، زیباترین طرح ها را در فضای داخل آپارتمان به وجود می‌آورند. نه تنها در اتاق های شخصی بلکه حتی در سالن نشیمن یا سرویس های بهداشتی می توان از انواع آینه های دکوراتیو استفاده کرد.

آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی آپارتمان های مسکونی


طرح ها و ایده های خلاقانه برای آینه های دکوراتیو




ادامه مطلب

۲۰ مهر ۹۸ ، ۱۵:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بتن سبک چیست؟ کاربرد و ویژگی های بتن سبک

بتن، یکی از متداول ترین مصالح ساختمانی است. در حال حاضر انواع بتن برای ساختمان سازی به کار می روند که هر یک دارای یک سری ویژگی های فیزیکی، خواص شیمیایی و مکانیکی هستند. یکی از انواع بتن مورد استفاده در ساختمان، بتن سبک است. بتن سبک عبارت است از بتن هایی که دانسیته آن در محدوده ۱۴۴۰ تا ۱۸۵۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. مقاومت فشاری این بتن حدود ۵/۱۷ مگاپاسکال گزارش شده است.

بتن سبک عایق بندی چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

بتن سبک عایق بندی چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

بتن سبک مخصوص عایق بندی بر اساس دانسیته بتن به سه گروه اصلی دسته بندی می شود:

۱- بتن سبک عایق بندی با دانسیته ۲۴۰ و ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب در حالت خشک، اولین گروه از این بتن ها هستند. از این نوع بتن برای بام ها، پر کردن کف، پوشش دهی آبگذرها و … استفاده می شود.

۲- بتن عایق بندی با دانسیته ۸۰۰ و ۱۴۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب در حالت خشک شده، دومین گروه این مصالح ساختمانی هستند. برای تهیه این نوع بتن از مواد معدنی نظیر دیاتومیت، شیل، اسلیت، سرباره آهن و … استفاده می شود.



ادامه مطلب

۱۴ مهر ۹۸ ، ۱۶:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مزایای مصالح پیش ساخته ساختمانی چیست؟

مصالح ساختمانی پیش ساخته به نوع از مصالح گفته می شود که در کارخانه، فرایند ساخت و ساز روی آنها انجام می گیرد اما مونتاژ و نصب آنها در محل پروژه های ساختمانی انجام می شود. مصالح پیش ساخته به عنوان مصالح ساختمانی، کم هزینه و کم مصرف تلقی می شوند، بنابراین استفاده از آنها به ویژه در پروژه های انبوه سازی، مقرون به صرفه خواهد بود. بسیاری از پروژه های ساختمانی امروزی به ویژه سوله های صنعتی و کارگاه های تولیدی از مصالح پیش ساخته استفاده می کنند. کیفیت این مصالح در حد عالی طراحی می شود. مهمترین مزیت استفاده از مصالح پیش ساخته، خرید و نصب آنها متناسب با بودجه مالی مشتری می باشد.

مهمترین مزایای مصالح ساختمانی پیش ساخته

مزایای مصالح پیش ساخته ساختمانی چیست؟





ادامه مطلب

۰۹ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نکات کاربردی برای تعمیرات و نگهداری انواع درب پارکینگ و انبار

اگر ساختمان شما دارای انباری و پارکینگ است قطعاً نیاز دارید با نکات کاربردی برای تعمیرات و نگهداری از درب پارکینگ و انبار آشنایی پیدا کنید. این مطلب پیرامون همین موضوع تهیه شده است…

انواع ساختمان ها به ویژه مجتمع های مسکونی بزرگ و ساختمان های اداری، مجهز به پارکینگ هستند. بسیاری از این پارکینگ ها دارای درب پارکینگ به صورت ریموت دار و اتوماتیک می باشند. با توجه به ساختار درب اتوماتیک و نحوه باز و بسته شدن آن، قطعاً ممکن است مشکلات و چالش های زیادی برای کنترل درب ها و نحوه عملکرد آن اتفاق بیفتد. درب های پارکینگ باید به آرامی باز و بسته شوند؛ همچنین در هنگام باز و بسته شدن نباید صدای زیادی تولید کنند. اگر در عملکرد هر یک از قسمت های درب های پارکینگی اختلال ایجاد شود، نیاز به خدمات تعمیرات و نگهداری از درب ضرورت دارد.

درب های پارکینگ موجب می‌شوند محیط داخل ساختمان از محوطه بیرون مجزا شود؛ بنابراین این درب ها نیز مانند انواع درب های ساختمانی به منزله ابزار حفظ حریم خصوصی ساختمان تلقی می شوند. اگر درب های پارکینگ و انبار به خصوص آنهایی که به صورت ریموت دار و اتوماتیک کار می کنند دچار نقص شوند، قطعاً ساختمان در معرض نفوذ سارقین قرار خواهد گرفت.

نکات مهم در تعمیرات درب پارکینگ 

 

اگر درب اتوماتیک پارکینگ شما به درستی کار نمی کند یا اگر فکر می کنید خراب شده است، توجه داشته باشید که هرگز نسبت به تعمیرات درب به صورت انفرادی اقدام نکنید.



ادامه مطلب 

۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۵:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

زیباترین ایده های طراحی دکوراسیون ویلا

زیباترین ایده های طراحی دکوراسیون را می توان برای خانه های مسکونی، آپارتمان ها و حتی ویلاهای بزرگ اجرا کرد. امروزه تقریباً تمام پروژه های دکوراسیون تحت نظر شرکت های طراح اجرا می شوند. ویلاها، ساختمان هایی هستند که از نظر وسعت در مقایسه با آپارتمان های مسکونی ابعاد بزرگتری دارند. معمولاً تمام ویلاها دارای فضای سبز و محوطه تراس می باشند، بنابراین اگر از تمام فاکتورهای موثر در طراحی انواع دکوراسیون برای ویلاها استفاده شود در هر قسمت می توان نمای متمایز و متفاوتی را ایجاد کرد.

یک طراحی زیبا مجزا از اینکه می‌تواند نمای پانورامای زیبا را برای ویلا فراهم کند، از طرف دیگر قادر خواهد بود شرایط بهتری برای زندگی و استراحت را فراهم کند. در ادامه این مطلب با زیباترین و جذاب ترین ایده ها برای طراحی محوطه ویلاها آشنا می شوید.

دکوراسیون داخلی ویلا به سبک اسپانیایی

 

طراحی داخلی برای دکوراسیون به سبک اسپانیایی یک ایده کاملاً متفاوت و جذاب است. دکوراسیون به سبک اسپانیایی معمولاً از یک ترکیب رنگی خاص و یک طیف رنگی استفاده می کند. طیف رنگی گرم مانند رنگ زرد، نارنجی و قهوه ای در کنار رنگ خاکستری تیره، یک ایده جذاب برای دکوراسیون داخلی ویلا می باشد.



ادامه مطلب

۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

پیشنهاداتی برای داشتن یک دفتر کار دوستدار محیط زیست

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که می توانید محل کار یا دفتر کار خود را با برنامه هایی مدیریت کنید که سازگار با محیط زیست باشد؟!

این مسئله در سال های اخیر بسیار اهمیت دارد؛ اقدامات محیط زیست دوستانه و راهکارهای کاربردی در ساختمان ها که همگی در راستای محافظت از محیط زیست عمل می کنند، در چند دهه اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند. اهمیت این مسئله به گونه ای است که در پروژه های ساختمان سازی صحبت از فناوری های سبز در ساختمان و کاهش مصرف انرژی به میان می آید.

کارمندان یک شرکت اداری بیشتر از یک سوم وقت خود را در طول یک روز در شرکت یا اداره می گذرانند. فعالیت هایی که مبتنی بر محیط کار است به طور اصولی تاثیر زیادی بر روابط بین فردی، روابط کاری و همچنین تاثیر زیادی بر محیط زیست خواهد داشت. در این مطلب قصد داریم به نکات مهمی بپردازیم که یک دفتر کار یا شرکت اداری را سازگار با محیط زیست مدیریت می کند.

مهمترین راهکارهای مدیریت دفتر کار در راستای اهداف زیست محیطی

مهمترین راهکارهای مدیریت دفتر کار در راستای اهداف زیست محیطی

شاید بتوان صنعت را یک محیط کار بدون مصرف کاغذ تصور کرد اما شرکت ها و اداره ها در حقیقت مکان هایی هستند که استفاده از کاغذ در آنها یک رکن اساسی محسوب می‌شود. زمانی می توان مدیریت کل دفترهای کاری را در راستای اهداف محیط زیست کنترل کرد که میزان مصرف کاغذ بسیار بسیار کمتر از حد معمول باشد. آگاهی دادن به کارمندان در این خصوص اولین اقدام موثر در این راه خواهد بود.



ادامه مطلب

۰۴ مهر ۹۸ ، ۱۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰