مدل درب حیاط یکی از اصلی ترین فاکتورهای جذابیت دکوراسیون نمای بیرونی یک منزل بشمار میرود. اگر چنانچه به دیزاین فضای بیرونی منزل خود اهمیت می دهید؛ مدل درب ورودی حیاط یکی از اولین مولفه هایی است که میهمان یا هر کسی که به منزل یا محل کار شما می آید مشاهده خواهد کرد. از آن جا که اولین تصویر، همیشه در دید کلی افراد نسبت به طراحی منزل شما به شدت تاثیر گذار و ماندگار می باشد اهمیت طرح نمای ساختمان چندین برابر می شود.

معمولا افرادی که به دکوراسیون و ظاهر خانه علاقه دارند، به کوچکترین وسایل از بافت یک خانه هم اهمیت میدهند و دید بازتری نسبت به بقیه دارند. اگر شما از این دسته افراد هستید باید به شما آفرین گفت؛ چون دکوراسیون هر خانه ای، خواه یا ناخواه در احساسات و ادراک ما تاثیر گذار هستند. چه بسا که درب های ورودی هر خانه ای به منزله ی شروع همین احساسات و تاثیر آن بر روحیه لطیف شما باشد.

در ادامه با مجموعه پایون همراه باشید تا با معرفی ۱۰ مدل درب ورودی حیاط ،ساختمان و پارکینگ راهگشای شما در انتخاب درب فلزی باشیم

شکل و مدل درب ورودی حیاط ساختمان مسکونی، هارمونی و هماهنگی در نمای ساختمان

۱- در این مدل درب ورودی حیاط فلزی از سبک اسلیمی سنتی استفاده شده است. این مدل درب حیاط مناسب استفاده در منازل شخصی و امکان عمومی می باشد.

مدل درب ورودی منزل ساده و جذاب؛ اولین نقطه تاثیر گذار و ماندگار در ذهن بیننده

۲ – در این مدل درب ورودی ساختمان ، طرح اولیه درب بر پایه نقوش گیاه پیچک شکل گرفته است. پیچک در معماری باستان نماد درخت زندگی بوده است.


ادامه مطلب