نسل جدید درب های فلزی برش لیزی، تلفیفی از هنر و زیبایی

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

ایده های زیبا برای طراحی درب های ساختمانی چوبی ورودی و داخل ساختمان

درب های ساختمانی همیشه بخش مهمی از آپارتمان مسکونی یا محل کار هستند. درب ورودی ساختمان عمدتاً برای حفظ حریم خصوصی و شخصی و مهم تر از همه، برای افزایش امنیت و حفاظت در برابر عوامل بیرونی و ورود سارقین استفاده می شود. تنوع محصولات درب های ساختمانی در بازار بسیار زیاد است. این درب ها از متریال های مختلف ساخته می شوند و هر یک از ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی دارد و برای یک کاربرد، مناسب هستند.

مدل درب چوبی ورودی ساختمان

یکی از پر طرفدارترین متریال برای ساخت درب های ساختمانی، چوب می باشد. درب های چوبی عمدتاً به دلیل ظرافت و زیبایی خاص که دارند نسبت به درب های فلزی برای محیط داخل ساختمان ترجیح داده می شوند. آمار تولید و فروش درب های ساختمانی نشان داده است که آمار خرید درب های چوبی برای نصب در ورودی آپارتمان ها و محیط داخل ساختمان های اداری از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده است.

استفاده از درب های ساختمانی چوبی به عنوان عایق حرارت و صوت در ساختمان رواج دارند. استفاده از پانل های چوبی مرغوب با طرح و رنگ متفاوت تا سال‌های طولانی در مکان باقی خواهند ماند. فناوری هایی که در سال های اخیر برای تولید درب های ساختمانی چوبی مجهز به فناوری هوشمند و ضد سرقت ارائه شده است، این محصولات را از دسترس سارقین خارج کرده است. در نتیجه، خرید و نصب آنها برای ساکنین خانه اهمیت زیادی دارد.




ادامه مطلب 

۳۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

راهنمای اصول فنگ شویی برای طراحی اتاق نشیمن

فنگ شویی یک روش باستانی برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمان های مسکونی، تجاری و … می باشد تا بهترین تاثیر را بر سلامتی، موفقیت، شادی، هماهنگی و بطور کلی انرژی مثبت و انرژی حیاتی داشته باشد.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن اگر به روش اصول فنگ شویی باشد؛ باعث احساس خوشایند و صمیمانه در شما می شود و اتاق نشیمن از مهمترین قسمت های خانه بوده که در اغلب موارد دکوراسیون آن صمیمانه و راحت تعبیه می شود.

اصول فنگ شویی برای طراحی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن بخشی از خانه است که بیشتر افراد منزل وقت خود را در آنجا و با همدیگر سپری می کنند و اتاق نشیمن متشکل از تلویزیون، میز و مبلمان راحتی بوده که نحوه چیدمان آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

برای طراحی منحصر به فرد اتاق نشیمن تان تنها باید از اصول فنگ شویی استفاده نمایید، تا انرژی مثبت در آن موج بزند. اتاق نشیمن بیشتر با راحتی شناخته می شود و نباید آن را با وسایل ریز و درشت اضافی شلوغ کرد، از رنگ های ملایم و خنثی برای اتاق نشیمن استفاده کرده و طراحی آن را به سبک مینیمال اجرا کنید.



ادامه مطلب

۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

۳۰ ایده ساده ولی تاثیرگذار در دکوراسیون منزل (سری دوم)

برای تغییرات در دکوراسیون داخلی منزل حتما لازم نیست که کلیات فضای داخلی رو تغییر دهیم، تغییر دکوراسیون میتواند به سادگی و راحت صورت پذیرد، تغییرات دکوراسیون نوعی تفریح است که باید از آن لذت برد و به نتیجه ایده آل دست یافت.

ایده های ساده و کوچک تغییرات بزرگی در فضای داخلی منزل ایجاد میکنند. در ادامه مطلب شما را با سری دوم جدیدترین ایده های ساده و تاثیرگذار آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

نشیمن های راحت در تزیین دکوراسیون منزل

نشیمن های راحت

 

برای نشیمن پذیرایی حتما لازم نیست از مبل های راحتی استفاده کنید میتوانید به جای مبل و یا در کنار آن از نشمین هایی راحت با طرح های سنتی استفاده کنید.



ادامه مطلب

۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

طراحی دکوراسیون داخلی,ایده های دکوراسیون,طراحی داخلی خانه,چیدمان منزل,ورودی,تزیین منزل,سبک مینیمال

برای تغییرات در دکوراسیون داخلی منزل حتما لازم نیست که کلیات فضای داخلی رو تغییر دهیم، تغییر دکوراسیون میتواند به سادگی و راحت صورت پذیرد، تغییرات دکوراسیون نوعی تفریح است که باید از آن لذت برد و به نتیجه ایده آل دست یافت.

ایده های ساده و کوچک تغییرات بزرگی در فضای داخلی منزل ایجاد میکنند. در ادامه مطلب شما را با جدیدترین ایده های ساده و تاثیرگذار آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

توجه به ورودی منزل

توجه به ورودی

 

مهم نیست که برای ورودی یک فضای بزرگ ندارید از همان فضای کوچک استفاده کنید. یک کنسول ساده در آن قرار دهید و با تابلوهای زیبا و مدرن و یا با پرتره عزیزانتان آن را تزیین کنید.


ادامه مطلب

۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

۲۰ مدل زیبا از انواع درب ورودی برای ساختمان های اداری و تجاری

درب ورودی نه تنها در زیبایی نمای بیرونی ساختمان های مسکونی اهمیت دارد بلکه این مورد برای محل کار و درب شرکت های اداری و تجاری هم مهم است. زیبایی یک درب که در محل ورودی یک شرکت معتبر نصب شده است، به نوعی معتبر بودن فعالیت های آن شرکت را تأئید می کند چرا که اولین محلی که مشتریان با آن رو به رو هستند، درب ورودی شرکت است.

مدل های درب ورودی برای شرکت و محل کار

در حال حاضر تمام مجتمع های اداری و شرکت ها به سبک مدرن ساخته می شوند و انواع درب ورودی که برای آن ها تولید می شوند معمولاً یکپارچه بوده و از بهترین متریال ساخته می شوند.

درب های ورودی دفتر کار یا شرکت حتماً باید ضد سرقت باشند و به مرور زمان، دوام و پایداری خود را حفظ کنند.



ادامه مطلب

۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تغییر دکوراسیون منزل را با ایده های ارزان شروع کنید

تغییر دکوراسیون منزل از غدغه های خانم ها در مناسبت های مختلفی از سال می باشد و این تغییرات را می توان با ایده های ساده و ارزان نیز عملی کرد. خانه همچون بوم نقاشی بوده و افراد با توجه به سلیقه شخصی خود می توانند آن را به فضایی پر از شخصت بدل نمایند.

از سریع ترین روش ها برای روشن شدن نگاه، نقاشی کردن دیوارهای خانه می باشد و انتخاب رنگ نشاندهنده شخصیت شما بوده و اگر امکان رنگ کردن تمام دیوارهای منزل تان را ندارید؛ می توانید دیواری که توجه زیادی به آن می شود برای این کار انتخاب کنید و رنگی که با دکور شما مطابقت دارد را استفاده نمایید.

رنگ کردن دیوارهای منزل

 

یکی از مهترین تزئینات منزل مبلمان آن می باشد و اگر مبلمان شما قدیمی بوده می توانید مبلمان جدید را برای منزل تان تهیه کنید و برای انتخاب مبلمان خود رنگ و سبک آن را در نظر داشته باشید که بیانگر شخصیت شما است. در مواقعی که هزینه خرید مبلمان دلخواه خود را ندارید می توانید مبلمان فعلی را بازسازی کرده و رنگ چوب و پارچه آن را تغییر دهید و نورپردازی منزل را با خرید اشیای تزئینی متحول نمایید.


ادامه مطلب 

۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مدل پرده های جدید و مدرن دکوراتیو با والان ساده

مدل پرده های جدید و مدرن دکوراتیو با والان ساده

اکثر خانه ها برای زیباتر شدن نیازمند تزئینات هستند و پرده ها بخشی از آن می باشند و انواع پرده های والان دار در دو سبک مدرن و سلطنتی طراحی می شوند. پرده ها قسمتی از تزئینات اصلی دکوراسیون داخلی خانه بوده و بیشتر مواقع با کوسن، رنگ مبلمان یا اشیای دکوری دیگر سِت می شوند.

مدل پرده های جدید و مدرن دکوراتیو با والان ساده

 

مدل های مختلف و جدید پرده با والان های متفاوت در بازار به دو بخش تقسیم می شود، دسته ای که با برش و طراحی خاصی آماده می شوند و دسته ای که با سادگی خود زیبایی خاصی دارند و دوخت آن ها نیاز به مهارت زیادی ندارد.



ادامه مطلب

۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۱۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اشتباهات بزرگ و رایج در نورپردازی منزل در دکوراسیون داخلی

نورپردازی منزل از مهمترین بخش ها در دکوراسیون خانه های مدرن و امروزی بوده ولی در بیشتر مواقع اشتباهاتی در آن رُخ می دهد که نباید چنین باشد. بسیاری از افراد فکر می کنند که طراحی داخلی خانه فقط در انتخاب مبلمان شیک و مناسب، پرده مجلل، کاغذ دیواری زیبا و چیدمان وسایل خلاصه می شود در حالی که از بخش مهم آن که نورپردازی مدرن و حرفه ای فضاهای مختلف خانه است غافل هستیم. انتخاب وسایل روشنایی، تعیین محل مناسب برای نصب آن ها و نوع رنگ و شدت نورشان، از جمله مواردی است که باید هوشمندانه و دقیق انجام گیرد.

نورپردازی منزل - اشتباهات نورپردازی در دکوراسیون داخلی





ادامه مطلب

۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۴۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جذاب ترین مدل های میز برای دکوراسیون راهروی ورودی ساختمان

راهروی ورودی ساختمان، اولین جایی است که افراد پس از عبور از درب ساختمان باید از آن بگذرند. حال، تصور کنید دکوراسیون راهرو را به قدری زیبا و چشم نواز طراحی کرده اید که همان ابتدای ورود، چشم مهمانان را خیره سازد! بله، حقیقت دارد؛ دکوراسیون راهروی ورودی، نقش مهمی در زیباسازی فضای داخل خانه یا آپارتمان ایفا می کند. اگر قصد دارید ورودی درب ساختمان به سمت داخل را به شیوه ای حرفه ای تزئین کنید، پیشنهاد می کنیم حتماً این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

جذاب ترین مدل های میز برای دکوراسیون راهروی ورودی ساختمان

یکی از ابزارهای زیباسازی در طراحی دکوراسیون راهروی ورودی، انواع میز است. میزها در مدل های مختلف، رنگ ها و حتی ابعاد متفاوت می توانند در راهروی آپارتمان ها نزدیک به درب ورودی قرار گیرند. جالب است بدانید خود میز به تنهایی قادر خواهد بود نمای راهروی ورودی را تغییر دهد.



ادامه مطلب

۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ایده های جذاب تزیین درب کمد دیواری با آینه

بیشتر افراد خلاق برای تزئین درب کمد دیواری خود از آینه طرح دار و ساده استفاده می کنند و برای اتاق خواب با فضای کوچک، آینه کاری درب کمد دیواری با آینه های بزرگ باعث بزرگ دیده شدن اتاق می شود و این کار ایده ای منحصر به فرد بوده و بسیار شیک به نظر می رسد.


دیزاین درب کمد دیواری با بکار بردن آینه در آن با بهترین روش می تواند انجام گیرد و وجود آینه بر روی کمد دیواری بسیار عالی بوده و اگر برای آراستن خود میز آرایش ندارید؛ می توانید از آن بهره ببرید.

آینه کاری روی کمد

یکی از پرطرفدارترین درب ها برای کمد دیواری، درب های آینه کاری شده هستند که دکوراسیون اتاق را امروزی و مدرن می نمایند و می توان از طرح های متنوع برای درب کمد دیواری آینه کاری شده استفاده نمود.



ادامه مطلب

۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰