فرفورژه یک اصطلاح فرانسوی است و به معنای آهن کوبیده شده می باشد. صنعت تولید محصولات فرفورژه ساختمان، یک صنعت جدید و جذاب است. تولید انواع مدل درب فرفورژه ساختمان و فرفورژه نرده و گل با مدل های مختلف با استفاده از فلزات ریخته گری شده، بهترین محصول برای افرادی است که می‌خواهند نمای بیرونی ساختمان خود را متحول کنند. صنعتگران با استفاده از تحلیل بازار و به‌کارگیری فناوری‌های جدید تشخیص دادند که این صنعت را به قسمت های دیگری از ساختمان ارائه کنند.

تاریخ استفاده از تکنیک فرفورژه در صنایع فلزی و ریخته گری و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی ساختمان ها به سال‌ها قبل باز می گردد. در آن زمان، تکنیک فرفورژه برای تولید مبلمان لوکس منزل با ظاهری زیبا و نمای خیره کننده و همچنین لوازم اتاق خواب استفاده می شد. به یاد می آورید که بازار مبلمان فرفورژه در آن زمان ها تا چه میزان از استقبال بی نظیر برخوردار شده بود.

عکس جدید مدل درب های فرفورژه

 

صنعتگران با استفاده از تحلیل بازار و به‌کارگیری فناوری‌های جدید تشخیص دادند که صنعت فرفروژه را به قسمت های دیگری از ساختمان ارائه کنند به طوری که بتوانند محصولات با دوام لوکس و چشم نواز را ارائه دهند. به این ترتیب، کارشناسان و طراحانی که در حوزه ساخت و تولید درب ورودی ساختمان فعالیت می کنند به این فکر افتادند که از تکنیک فرفورژه برای زیباسازی نمای ورودی استفاده کنند. این صنعت اگرچه هنوز یک صنعت نوپا و مدرن محسوب می‌شود اما در همین مدت کوتاه توانسته است محصولاتی بی رقیب و بسیار زیبا وارد بازار نماید.


ادامه مطلب