جدیدترین ایده های خلاقانه منزل برای تغییر دکور و سفارشی کردن محیط های اطراف وجود دارد که اکثر آنها به سادگی ممکن قابل انجام میباشد، بنابراین شما خلاقیت های خود را بدون واهمه از بودجه بکار بگیرید. در ادامه با جدیدترین ایده های خلاقانه ۲۰۱۹ شما را ۀشنا خواهیم ساخت.

۱- نصب سبد بر روی دیوار، یک ایده عالی ساده و مقرون به صرفه برای دکوراسیون سرویس بهداشتی میباشد. سبدهای حصیری و یاپلاستیکی شکل ،که محل مناسبی برای نگهداری حوله و سایر وسایل بهداشتی است.

خلاقیت در دکوراسیون منزل با ابتکار و ایده های خلاقانه جدید و متفاوت

برای مرتب ماندن سبدها در حمام بهتر است آن را از نقطه ای آویزان کنید. برای اینکار از میله های فلزی استفاده کنید میله ها را میتوانید به راحتی تهیه و نصب کنید.برای اتصال بین سبدها و میله نیز از طناب های کوچکی کمک بگیرید تا بین این دو اتصال ایجاد کند.نصب با طناب باعث تعلیق ماندن و کج شدگی سبدها میشود که کمک میکند تا دید بهتری به داخل سبدها داشته باشید .

 

۲- شما میتوانید با جای خالی عطرها ،شییشه های مربا و نوشیدنی ها برای زیباتر کردن دکوراسیون منزلتان بهره ببرید. میتوانید آن ها را با گل ها ،زیور آلات و یا وسایل مربوط به آشپزخانه تان پر کنید. بعضی از شیشه ها برای دستمال سفره و شمع روی میز نیز بسیار مناسب اند.


ادامه مطلب